Hoppa till innehåll

Gi oss en anmeldelse på Trustpilot

Vi vil gjerne høre hvordan din opplevelse har vært

For oss på Barista og Espresso handler kaffe om mer enn bare produkter. Det handler om lidenskap, kvalitet og om å gi hver kunde en virkelig god opplevelse hele veien, fra første spørsmål til levering og bruk hjemme.

Hvis du har handlet hos oss, ville vi blitt veldig glade om du vil dele din opplevelse.

Følte du at du fikk god hjelp av vår kundeservice? Leverte produktet opp til dine forventninger? Var hele kjøpsopplevelsen smidig og trygg? Din tilbakemelding betyr mye for oss, fordi den hjelper oss å forstå hva vi gjør bra og hva vi kan bli enda bedre på.

Vi vil spesielt gjerne høre hva du synes om:

  • vår kundeservice og support
  • kvaliteten på produktet du har mottatt
  • din opplevelse av å handle hos oss
  • hvordan vi kan forbedre oss ytterligere

Hver anmeldelse, enten den er kort eller mer utførlig, hjelper oss å utvikle oss. Den hjelper også andre kunder til å føle seg tryggere i sine valg når de handler hos oss.

Takk for at du tar deg tid til å gi tilbakemelding. Vi leser den, setter pris på den og er virkelig takknemlige for at du hjelper oss å bli bedre.

Legg igjen en anmeldelse

Back to top